έξυπνες ατάκες για status στο facebook

Posted On //
έξυπνες ατάκες για status στο facebook
έξυπνες ατάκες για status στο facebook  

FB Status: An theos ginomoun gia ligo
An theos ginomoun gia ligo…….tha sas epairne olous o diaolos!!!!
FB Status: Μ’αρέσει η δουλειά. Μ’ ενθουσιάζει. Μπορώ…
Μ’αρέσει η δουλειά. Μ’ ενθουσιάζει. Μπορώ να κάθομαι επί ώρες και να την κοιτάω…
FB Status: Επιτυχημένος άντρας είναι εκείνος που βγάζει…
Επιτυχημένος άντρας είναι εκείνος που βγάζει περισσότερα λεφτά από όσα μπορεί να ξοδέψει η γυναίκα του. Επιτυχημένη γυναίκα είναι αυτή που μπορεί να βρει έναν τέτοιον άντρα.
FB Status: Η ζωή στη Γη μπορεί να…
Η ζωή στη Γη μπορεί να είναι ακριβή, αλλά περιλαμβάνει και δωρεάν ταξίδι γύρω από τον ήλιο.
FB Status: Καλό το καθισιό… αλλά σαν την…
Καλό το καθισιό… αλλά σαν την ξάπλα τίποτα!
FB Status: Σε όποιον δεν αρέσουμε,το ποντίκι του…
Σε όποιον δεν αρέσουμε,το ποντίκι του και σε άλλο προφίλ!!!!!!! D
FB Status: ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΔΙΑ…
ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΝ!!!!
FB Status: Στη δημοκρατία το κάθε κόμμα αφιερώνει…
Στη δημοκρατία το κάθε κόμμα αφιερώνει το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς του να αποδείξει ότι το άλλο δεν είναι ικανό να κυβερνήσει. Και τα δυο το πετυχαίνουν. Και τα ...
FB Status: Πάω να κοιμηθώ στη ντουλάπα…γιατί όλα…
Πάω να κοιμηθώ στη ντουλάπα…γιατί όλα τα ρούχα είναι στο κρεβάτι!!!
FB Status: Όσο απλό είναι να περιπλέξεις τα…
Όσο απλό είναι να περιπλέξεις τα πράγματα, τόσο περίπλοκο είναι να τα απλοποιήσεις.
FB Status: Τράπεζα είναι το ίδρυμα που σου…
Τράπεζα είναι το ίδρυμα που σου δανείζει λεφτά αν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν σου χρειάζονται.
Σχετικα: Ατάκες για την κρίση
FB Status: Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας…
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια.
FB Status: Oι άνθρωποι δεν φαίνονται στη σχέση…
Oι άνθρωποι δεν φαίνονται στη σχέση αλλά στο χωρισμό…
FB Status: Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα…
Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα πανεπιστήμια. Οι πρωτοετείς φέρνουν λίγη, οι τελειόφοιτοι δεν παίρνουν πολλή κι έτσι η γνώση συσσωρεύεται.
FB Status: Ο άνθρωπος που χαμογελά όταν όλα…
Ο άνθρωπος που χαμογελά όταν όλα πάνε στραβά έχει σκεφτεί κάποιον να ρίξει το φταίξιμο.
FB Status: Μην εκνευρίζεσαι αν ο γείτονάς σου…
Μην εκνευρίζεσαι αν ο γείτονάς σου έχει το στέρεο ανοιχτό στις δύο το πρωί. Τηλεφώνησέ του στις τέσσερις και πες του πόσο σου άρεσε.
FB Status: Η σκληρή δουλειά δε σκότωσε ποτέ…
Η σκληρή δουλειά δε σκότωσε ποτέ κανέναν, αλλά γιατί να παίζουμε με την τύχη μας?
FB Status: Εγωιστής: ένα άτομο που ενδιαφέρεται περισσότερο…
Εγωιστής: ένα άτομο που ενδιαφέρεται περισσότερο για τον εαυτό του παρά για μένα.
FB Status: Κάποιοι πίνουν από λύπη, άλλοι πάλι…
Κάποιοι πίνουν από λύπη, άλλοι πάλι από χαρά… εγώ πάντως πίνω από χθες!
FB Status: ta kymata tis thalassas xtipane vraxo…
ta kymata tis thalassas xtipane vraxo vraxo,to minima pu m estiles sta @@ m to grafw……..
FB Status: Dixws pare3hghsh…sou xw kanei e3hghsh!ETSI sunexizoume…
Dixws pare3hghsh…sou xw kanei e3hghsh!ETSI sunexizoume H alliws XWRIZOUME!!!!!
FB Status: ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΕΞ ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ….ΜΠΟΡΕΙ…
ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΕΞ ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ….ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ..!!!!
FB Status: Τώρα που πλησιάζουν οι απόκριες θα…
Τώρα που πλησιάζουν οι απόκριες θα μπορείς να κυκλοφορείς ελεύθερα….ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ, Ε ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!!!
FB Status: Μην ζηλεύετε όταν βλέπετε τον-την πρώην…
Μην ζηλεύετε όταν βλέπετε τον-την πρώην σας με άλλη-ον..Δεν σας έχει μάθει η μαμά σας να δίνεται τα παιχνίδια σας σε κάποιον λιγότερο τυχερό…?
FB Status: Μην κρατάς αρνητική στάση λέγοντας: Δε…
Μην κρατάς αρνητική στάση λέγοντας: Δε θα επιτύχω, δε θα επιτύχω… Προτιμότερη είναι η θετική στάση: Θα αποτύχω, θα αποτύχω.
Το laptop κλειστο στο πατωμα
Δεν ξανα αφηνω το laptop κλειστο στο πατωμα… ο παππους μου το περασε για ζυγαρια …
Ο τελευταίος λογαριασμός ρεύματος
Όταν είδα τον τελευταίο λογαριασμό του ρεύματος, έπαψα να έχω φοβία για το σκοτάδι κι άρχισα να φοβάμαι το φως…
Σχετικα: Ατάκες 2013
Τηλέφωνο στον κολλητό
Παίρνει τηλέφωνο ο κολλητός μου σπίτι & το σηκώνει ο πατέρας μου. -Έλα ρε μ(@)λάκα. -Δεν είμαι ο μ(@)λάκας,ο πατέρας του είμαι.
Σχετικα: Ατάκες 2013
Τί κάνουν κάποιοι μετά το σεξ? Ατάκα FB
Μετά το σεξ μερικοί κοιμούνται. Άλλοι ανάβουν τσιγάρο. Άλλοι σβήνουν το ιστορικό του Google Chrome…
FB Status: Πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει…
Πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει τα πολλά, αλλά είναι αυτός που ζει και αρκείται με τα λίγα !!!
FB Status: Το μίσος δεν είναι ποτέ δημιουργική…
Το μίσος δεν είναι ποτέ δημιουργική αφετηρία…
FB Status: Εχεις 10 λεπτα?-Για εσενα ολη μου…
-Εχεις 10 λεπτα? -Για εσενα ολη μου την ζωη! -εεε,τσιχλα θελω να παρω… ?
FB Status: Ο λόγος που έχουμε κενό στα…
Ο λόγος που έχουμε κενό στα δάχτυλά μας είναι για να βρούμε το χέρι που θα τα καλύψει
FB Status: ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ , ΠΗΡΕΣ…
ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ , ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ …. ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Τ” ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ … !
FB Status: Ti θες το κινητό αφού δε…
Ti θες το κινητό αφού δε το σηκώνεις μπας & το χεις δόνηση & πουθενά το χώνεις?
FB Status: Kane pisw ta mallia s ,na…
Kane pisw ta mallia s ,na fanoun ta KERATA sou!!!!!!
FB Status: Τα ελαττωματα μοιαζουν με τους προβολεις…
Τα ελαττωματα μοιαζουν με τους προβολεις των αυτοκινητων. Μονο των αλλων μας ενοχλουν. Τα δικα μας μας βολευουν..
FB Status: νομιζεις οτι εισαι ομορφη?
νομιζεις οτι εισαι ομορφη? παρε και αλλα πεντε να γινεις ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ
FB Status: αν αγαπάς κάτι,άστο να φύγει κι…
“αν αγαπάς κάτι,άστο να φύγει κι αν έρθει πίσω σημαίνει αξίζει» μαλάκα,όταν αγαπάς κάτι,κάνεις τα πάντα για να μη φύγει..
FB Status: Έχετε καταλάβει γιατί οι άνθρωποι όταν…
Έχετε καταλάβει γιατί οι άνθρωποι όταν μεγαλώνουν γράφουνε με στυλό και όχι με μολύβι?Για να μάθουν οτι τα λάθη τους δεν σβήνονται πλέον τόσο εύκολα..
FB Status: Καμιά φορά, βάζω την αριστερή κάλτσα…
Καμιά φορά, βάζω την αριστερή κάλτσα στο δεξί πόδι και τη δεξιά στο αριστερό έτσι για να δείξω στα πόδια μου ποιος κάνει κουμάντο εδώ πέρα….
FB Status: Μαμα πως ειναι η πρωτη φορα…
-Μαμα πως ειναι η πρωτη φωρα που κανεις σεξ? -Αχ κοριτσακι μ,ειναι σαν χαλασμενο δοντι.. -Δηλαδη? -Σε ποναει αλλα δε θες να στο βγαλουν…
FB Status: Πολλοί θα περάσουν…και θα φύγουν από…
Πολλοί θα περάσουν…και θα φύγουν από τη ζωή σου Μα μόνο οι αληθινοί άνθρωποι…..θα αφήσουν τα ίχνη τους στην καρδιά σου….
FB Status: Οποιος τα λεει μπροστα μου, τα…
Οποιος τα λεει μπροστα μου, τα ακουνε τα αυτια μου…οποιος τα λεει πισω μου, τα ακουει ο κωλος μου και απαντάει ….ανάλογα!!!!! ?
FB Status: Η αληθεια ειναι πως εχω δαγκωσει…
Η αληθεια ειναι πως εχω δαγκωσει τη λαμαρινα μαζι σου…τωρα βρισκομαι στη διαδικασια της πεψης και σε λιγο θα σε εχω ΧΕΣΜΕΝΗ…
FB Status: Πονηρές σκέψεις κάνουν…
Πονηρές σκέψεις κάνουν…ΟΛΟΙ, έξυπνες ομως …..ΛΙΓΟΙ…..
FB Status: Παιδιά στο μπροστινό κάθισμα μπορεί να…
Παιδιά στο μπροστινό κάθισμα μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα… Ατυχήμστα στο πίσω κάθισμα μπορεί να προκαλέσουν παιδιά…
FB Status: βγάλε το usb χωρίς να κάνεις…
βγάλε το usb χωρίς να κάνεις safely remove hardware. ζήσε τη ζωή σου στα άκρα.